TSAS7036 Business Intelligence (5 cr)
Tweet text
Description
Liike- ja asiakastoimintatiedustelu käsitteenä (Business Intelligence & Customer Intelligence). Asiakastoimintatiedustelun eri ulottuvuudet. Keskeisiä asiakastoimintatiedusteluun liittyviä käsitteitä, ilmiöitä ja menetelmiä. Teoreettisia näkökulmia asiakastoimintatiedusteluun. Teknologian ja sen kehityksen vaikutus asiakastoimintatiedusteluun. Asiakastoimintatiedon hyödyntämisen hallinta ja haasteet.
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija 1) ymmärtää liiketoimintatiedustelun sekä asiakastoimintatiedustelun käsitteen ja menetelmät, 2) tuntee asiakastoimintatiedusteluun liittyvää teoretisointia ja 3) ymmärtää asiakastoimintatiedustelun hyödyntämisen menetelmiä sekä käytännön mahdollisuuksia. Opiskelija tuntee myös liiketoiminta- ja asiakastoimintatiedustelun keskeisen käsitteistön sekä osaa soveltaa asiakastoimintatiedustelua käytännön analyysiin.
Description of prerequisites
Vähintään alempi korkeakoulututkinto tai sitä vastaava tutkinto.
Study materials
Ilmoitetaan myöhemmin.
Completion methods
Method 1
Participation in teaching (5 cr)
Oppimispäiväkirja ja ryhmätyö