Terveystieto

Opintojaksojen tiedot
Opintojaksojen tietoja löytyy Opintojaksojen kohdalta, Ilmoittaudu opintoihin -välilehdeltä.

Tervetuloa mukaan TERV002 Terveystiedon didaktiikan perusteet opintojakson lähiopetukseen kesällä 2022 Helsinkiin!

Kesällä on mahdollista suorittaa opintojakso osallistumalla lähiopetukseen Helsingissä ja tekemällä ennakkotehtävän ja oppimistehtävän. Lähiopetusta on tarjolla Helsingissä 9.6. klo 9-18.
TERV002 opintojakson lähiopetuksessa käsitellään terveysosaamista, kansallisia opetussuunnitelmia, terveystiedon opetuksen suunnittelun, toteutuksen ja arvioinnin perusteita, opetuksen erityispiirteitä sekä oppilaantuntemuksen perusteita. Lähiopetuksessa käydään läpi terveystiedon didaktiikan perusteita monipuolisten ja toiminnallisten opetusmenetelmien avulla. Lisäksi lähiopetuksessa luodaan pohjaa oppimistehtävän työstämiselle.
Mikäli kiinnostuit ja aikatauluusi lähiopetuspäivä sopii, niin lämpimästi tervetuloa mukaan oppimaan yhdessä! Ilmoittautuminen Helsingin ryhmään 22.5.2022 mennessä: https://avoin.korppi.jyu.fi/kotka/course/student/generalCourseInfo.jsp?course=249456

Terveystiedon opiskelun suunnittelu

Terveystiedon perusopintojen opiskelun suunnittelussa voi hyödyntää myös alla olevaa vuosikelloa. Sitä pääsee tarkastelemaan tarkemmin oikean yläkulman ruutu -kuvakkeen kautta. Sen jälkeen avautuvasta näkymästä voi selata opintojaksoja myös vasemman yläkulman Lista-kuvakkeen kautta.